Dwie strony medalu, czyli Twoi klienci i pracownicy

 

Wizerunek Twojej firmy jest poddawany nieustannej ocenie. To zrozumiałe, nie funkcjonujemy przecież w próżni, a wszystko, co robimy, ma mniejszy lub większy wpływ na nasze otoczenie. Zarówno klienci, jak i pracownicy wciąż obserwują Twoje działania wizerunkowe — pierwsi analizując przedstawioną im ofertę, drudzy oceniając swoją sytuację zawodową. Łączy ich jedna rzecz, wrażliwość na materiały wizualne, a więc m.in. profesjonalne zdjęcia biznesowe. Wykorzystaj to!

Employer branding w profesjonalnej fotografii

 

Mówiąc o employer brandingu mamy na myśli proces służący budowaniu wizerunku marki pracodawcy. To niezwykle istotne szczególnie w dzisiejszych czasach, gdzie w wielu branżach króluje tzw. rynek pracownika. Profesjonalna sesja zdjęciowa to świetny sposób, aby pokazać życie firmy, kadrę zarządzającą, park maszynowy lub po prostu skupić się na ujęciach, które pokażą atmosferę w przedsiębiorstwie. Dobrze przeprowadzona sesja pozwoli wydobyć emocje, które — możecie nam wierzyć — widać na zdjęciach.

 

Tak naprawdę nie ma znaczenia, czy mowa o działaniach prowadzonych wewnątrz, czy na zewnątrz firmy. Fotografia biznesowa pomoże utwierdzić obecnych pracowników w przekonaniu, że podjęli dobrą decyzję, wiążąc się z Twoją firmą, a przyszłych zachęci do pójścia tą samą drogą. Employer branding to dziś właściwie konieczność, dlatego warto podejść do tego typu działań z pełnym zaangażowaniem, korzystając z usług dobrego fotografa biznesowego.

Powrót do listy wpisów