Dzięki temu znacznie wzrosło znaczenie sprzedaży przez internet. Takie zakupy są bezpieczne i oszczędzają konsumentom sporo czasu. Wszystko wskazuje na to, że przyszłość przed dobrze prowadzonymi sklepami internetowymi rysuje się świetlana. 

Jednak aby tak się stało - oprócz konkurencyjnych cen i niskich kosztów dostawy trzeba zaproponować klientom coś więcej. Sklep musi przyciągać uwagę atrakcyjnym wyglądem produktów i spójnością sposobu ich wyeksponowania. Dlatego warto zdecydować się na stałą współpracę z jednym studiem fotograficznym, które nie tylko dobrze zrozumie Twoją misję i cel ale będzie także dysponowało profesjonalnym sprzętem fotograficznym, który pozwoli za każdym razem utrzymać wysoką jakość zdjęć. To ma ogromne znaczenie, kiedy sprzedawane produkty zmieniają się w czasie i wszystkie zdjęcia mają być wykonane z podobnymi parametrami. Tak przygotowany sklep internetowy będzie wyglądał wiarygodnie i zachęcająco. 

Doświadczony fotograf zaproponuje wykonanie zdjęć packshotowych (na białym tle) albo zdjęcia aranżowane, gdzie produkt będzie przedstawiony w naturalnym dla siebie środowisku. Zwłaszcza w tym zakresie ważna jest kreatywność fotografa, aby zdjęcia nie były banalne i nudne. Będzie mógł także doradzić i przygotować zdjęcia adekwatne do wymagań serwisów pośredniczących w sprzedaży typu Allegro czy Amazon. 

Pandemia postawiła wiele przedsiębiorstw w sytuacji, gdzie zostały zmuszone do przeniesienia przynajmniej części swojej działalności do internetu. Jest to dla nich środowisko całkowicie nowe i wymaga wiele zaangażowania aby przedsięwzięcie się udało. Dzięki współpracy z profesjonalnym fotografem wiele kwestii będzie łatwiejsze. Produkty będą przedstawione w sposób nowoczesny i estetyczny, podkreślający zaangażowanie i profesjonalizm sprzedającego.

Ale poza wątkiem sprzedażowym, pandemia wprowadziła jeszcze inne zmiany. Do niedawna zespoły ludzi pracowały we wspólnych biurach. Mogli się spotykać, rozmawiać ze sobą przy kawie i poznawać. W dobie pracy zdalnej nie ma już takiej możliwości, a cała komunikacja odbywa się po światłowodzie. Okazuje się, że znacznie łatwiej współpracuje się nam z ludźmi, których choć trochę znamy i nie pozostajemy całkowicie anonimowi. Zauważyliśmy że wiele firm zleca nam wykonywanie zdjęć wizerunkowych na potrzeby korespondencji wewnętrznej. Nawet mała miniatura zdjęcia w stopce mailowej powoduje, że pracownikom łatwiej jest się zapamiętywać i współpracować. 

Oczywiście trzymamy kciuki za to, abyśmy mogli napić się razem kawy nie tylko przed szklaną soczewką kamery, ale też na żywo, a tym czasem staramy się w jak najfajniejszy sposób pokazać wizerunek pracowników na potrzeby zdalne.

Powrót do listy wpisów